De la: SPECTRA

Biberon cu tetina

5,00 / 2 comentarii

Cod produs: 103943

Disponibilitate: Nu este in stoc


Produsul nu mai este activ in oferta Edu Class

Iti recomandam alte produse similare din categoria Accesorii alaptare

Ai nevoie de ajutor? Contacteaza echipa de vanzari sau suna la 021.345.45.40 / 0371.525.595.


Cost livrare curier: 16,99 lei (Livrare gratuita in tara pentru comenzile peste 300.00 lei!)

Edu Class Cost livrare lockere: 9,90 lei.
Sameday Easybox Fan Courier Fanbox


  • Distribuie pe:
b-4325
b-4321

Descriere Biberon cu tetina de la SPECTRA

Caracteristici:

  • biberonul se poate atasa cu usurinta la cupa pentru san a pompei Spectra, astfel nu veti mai irosi nici un pic de lapte in timpul colectarii, dar se poate folosi si pentru hranirea bebelusului multumita tetinei incluse in set
  • usor de curatat si sterilizat
  • se pot depozita atat in frigider, cat si in congelator
  • cand doriti sa depozitati biberoanele la congelator, umpleti 2/3 din capacitatea lor
  • nu contine BPA
  • pretul este per bucata

Setul contine:

  • biberon 
  • tetina marime S: recomandata copiilor intre 0- 3 luni

Capacitate biberon: 160 ml

Atentie! Sterilizati produsul timp de 30 de secunde in apa fiarta inainte de fiecare utilizare. Dupa fiecare folosire spalati cu apa calda si sapun. Acest produs este un accesoriu pentru dispozitive medicale si nu intra sub incidenta O.U.G. 34/2014 art 3, alin 3, lit b, privind returul produselor.

Produsul este nou si comercializat in ambalajul original al producatorului. Imaginile produselor prezentate pe site pot suferi modificari efectuate de producatori. Edu Class face eforturi pentru a mentine informatiile actualizate insa acestea pot avea mici diferente fata de produsele livrate. Va rugam sa ne scrieti in formularul Feedback site din pagina de Contact, in cazul in care sesizati o diferenta de ambalaj.

Cod produs: #103943 | Cod producator: SPECTRA ROAC040-OLD

Specificatii tehnice

  • Emag
    • Tip produs 4478
      Recipient stocare lapte

Modalitati livrare

1.Pentru clienti persoane fizice si juridice livrare prin curier

Pentru comenzile cu o valoare totala de peste 300 lei livrarea se face in mod gratuit oriunde in tara, indiferent de localitate.

Trasportul este asigurat de un serviciu de curier rapid (Sameday, FanCourierDPD). Programul de livrari in Bucuresti este intre orele 09:00 - 18:00, iar in tara intre orele 10:00 - 17:00.

Pentru comenzile sub 300 ron costul livrarii este de 16.99 lei.

Nu se percep taxe pentru kilometri sau kilograme suplimentare.

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Pentru toate produsele aflate in stoc termenul de livrare este de 24-48 de ore lucratoare de la data plasarii comenzii, cu conditia ca aceasta sa se faca pana la ora 14:30. Termenul de livrare nu este contractual. In perioadele aglomerate timpul de livrare poate creste.

Produsele sunt ambalate in cutiile originale ale producatorilor.

2.Pentru clienti persoane fizice si juridice livrare la locker Sameday

Sameday EasyBox este o optiune de livrare la locker (dulap cu ridicare personala) pentru anumite produse comercializate de Educlass.ro. Lockerul EasyBox ofera avantajul livrarilor 24/7 in proximitate, in functie de locatia selectata, simplu si rapid.

Produsele comandate sunt livrate intr-un locker securizat, disponibil nonstop in mai multe puncte de ridicare din marile orase (punctul de ridicare poate fi ales in pagina de checkout / finalizare comanda). Atunci cand optati pentru livrarea produselor la lockerul Sameday EasyBox, veti putea alege lockerul de unde sa ridicati comanda, in functie de sectorul/zona in care doriti, chiar in pagina de finalizare a comenzii.

Pentru comenzile sub 300 ron costul livrarii in locker este de 9.99 lei.

Vedeti aici mai multe detalii despre livrarea in locker.

3.Pentru distribuitori

Pentru comenzile cu livrare din depozit va rugam sa luati in considerare ca necesar un interval de minim 1.30 h de la plasarea comenzii pana la ridicarea lor. Ora limita la care se pot trimite comenzi catre depozit pentru a putea fi ridicate in ziua respectiva este 13.00. Depozitul se inchide la ora 16.30. In perioadele aglomerate nu putem garanta ca marfa va pleca in aceeasi zi.

Pentru comenzile cu livrare din showroom timpul este de 30 minute si pot fi ridicate pana la ora 18, pentru produsele care sunt disponibile in showroom.

Reprezentantii companiilor pot ridica marfa de la sediul EduClass numai in baza imputernicirii si stampilei societatii.

4.Livrare internationala

Livram in aproape toate tarile din UE prin firma DPD. Costurile de transport si timpul de livrare difera in functie de tara de destinatie. In functie de tara in care se face livrarea sistemul calculeaza automat costul de livrare pentru coletele pana in 3 kg.

Ca si modalitate de calcul coletele pana in 3 kilograme beneficiaza de tariful standard pentru tara respectiva.  Sistemul calculeaza automat costul de livrare la plasarea comenzii. El este estimativ intre 20 si 40 euro pentru o expediere de pana in 1 kg. Pentru fiecare kilogram ce depaseste aceasta greutate se mai adauga inca 15 ron + TVA (aprox 3 euro + tva)

Ne puteti contacta pe email sau prin telefon pentru detalii.

Pentru livrarile internationale se accepta doar plata facuta cu cardul online, nu trimitem ramburs.

Va punem la dispozitie urmatoarele modalitati de plata pentru comenzile dumneavoastra la EduClass:

  • - Plata cu numerar la sediul nostru
  • - Plata cu cardul bancar, la sediul nostru
  • - Plata cu carduri cadou emise de Sodexo sau Edenred
  • - Plata cu carduri de cultura ( doar pentru carti )
  • - Plata cu carduri  pentru prima de cariera didactica
  • - Plata cu carduri sociale pentru nou nascuti ( pentru produsele destinate nou nascutilor, ex - jucarii bebelusi, pompe de san, termometre, etc )
  • - Plata prin virament bancar (ordin de plata). Pentru aceasta modalitate de plata va rugam solicitati trimiterea facturii proforme. Livrarea marfii se face dupa intrarea intregii sume in contul EduClass S.R.L.
  • - Plata online cu cardul. (vezi detalii).
  • - Plata online in rate prin Card Avantaj, Alpha Bank, BCR,  Garanti si Banca Transilvania. (vezi detalii
  • - Plata ramburs. Chitanta va fi emisa de catre curier

In aceasta sectiune aveti detalii despre modalitatile si conditiile de returnare a produselor achizitionate de la EduClass.

Atentie: Va rugam nu lipiti, dumneavoastra sau curierul, etichetele de transport direct pe produs sau pe ambalajul produsului (puneti produsul intr-o punga sau un colet si pe colet lipiti eticheta). Daca produsul sau cutia produsului ajunge la noi cu etichete lipite pe el veti fi responsabil pentru diminuarea valorii produsului.

Exista 2 cazuri in care puteti returna produse:

1. Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014 doar de catre persoanele fizice.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului.

Acest lucru se poate face in 3 feluri:

  1. Produsele pot fi aduse la sediul nostru direct la sediul nostru din Bd Unirii 9, Spatiu Comercial, sector 4, Bucuresti
  2. Produsele se pot trimite prin curierat rapid, pe cheltuiala clientului, la adresa de la punctul 1. Nu folositi Posta Romana intrucat ei nu aduc coletele la sediul nostru si nu vom fi raspunzatori pentru eventualele pierderi ale coletelor.
  3. Produsele pot fi returnate la lockerele Sameday, iar din suma ce va fi rambursata va fi scazut costul returului in valoare de 15 ron. Pentru returnare completati formularul din pagina https://return.sameday.ro/educlass si veti primi prin sms pin-ul necesar deschiderii lockerului.

Categorie de produse cu condiții speciale de retur:

Sutiene de alaptare se pot returna doar sigilate, motive de igiena conform O.U.G. 34/2014 art 16 litera e.

Nu se accepta pentru returnare produsele :

  1. produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc si nu mai pot fi aduse la starea de nou a produsului.
  2. dispozitive medicale (ex. pompe de san, termometre) si accesoriilor acestora nu sunt sub incidenta acestei ordonante (art 3, alin 3, lit b) si nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii.
  3. sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator nu pot fi returnate

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se solicita returul pentru mai mult de o bucata este necesar ca doar unul dintre produse sa fie desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca aceastea sunt sigilate / nedesfacute.

Edu Class S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii, inclusiv taxele de transport pentru livrarea initiala, daca ea a fost achitata de catre client, in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului de catre client, dar nu inainte de a intra in posesia bunurilor. Se poate retine o suma cuprinsa intre 5 si 50% din valoarea produsului in cazul in care se constata ca valoarea produsului a fost diminuata.

Diminuarea valorii bunurilor returnate :

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, cumparatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, cumparatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. 

De exemplu: Cumparatorul trebuie doar să probeze o bicicleta in casa fara a iesi cu ea pe strada.

Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.

In cazul in care cumparatorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

Bunurile returnate ce prezinta urme de uzură (pete, zgârieturi, etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Resigilat.

Valoarea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Orice diminuare a valorii bunurilor rezultată din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este în responsabilitatea cumparatorului. 

Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie de 5%-50% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre cumparatorului dupa receptionarea Bunurilor returnate.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa taxelor de readucere a produselor la starea in care au fost livrate.

In cazul in care produsul este deteriorat in asa masura incat el nu mai poate fi adus la conformitate, acesta va trimis inapoi pe cheltuiala clientului. In cazul in care clientul nu il doreste, produsul va fi considerat abandonat si casat dupa 30 zile de la receptionarea lui.
 

Procedura de retragere din contract: 

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza Edu Class S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular (pentru o mai rapida procesare a returului va recomandam sa completati si sa trimiteti acest fomular la [email protected]) sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail, mesaj in pagina de contact sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin Educlass S.R.L.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 14 zile de la denuntarea contractului, dar nu inainte de receptionarea produselor.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate Edu Class S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Mentiune 

Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

Orice deteriorarea a ambalajului original ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 5 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

In cazul in care produsul a fost achizitionat partial sau integral folosind un voucher, acesta se va reactiva in momentul receptionarii produsului. Vocucherele nu se pot preschimba in bani.

2. Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus, la punctul 2 (nu si in cazul renuntarii la cumparare - punctul 1) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti sau prin prezentarea la sediul nostru cu produsul respectiv in termen de 48 de ore lucratoare de la primirea produsului.

 

 

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:

Ordonata de urgenta nr 34 / 2014

http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe site.

Opiniile clientilor despre


Rating general al produsului:
5 (2 comentarii)

Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.

Gabi (București) 2019-09-23

Pro: Un biberon ieftin și bun!

produs cumparat de la Edu Class.
Angelica (Braila) 2019-08-08

Pro: Spectra e singurul biberon pe care copilul meu îl accepta, le-am incercat pe toate existente pe piata, el având mari probleme cu alimentatia. Recomand!

produs cumparat de la Edu Class.